Mitt første blogginnlegg


Jeg har i lengre tid tenkt på å bynne å blogge. Men har ikke helt klart å bestemme meg for om hva. Føler det er litt viktig å ha noe å komme med , ikke bare vissvass:) Men nå har jeg fått ett spark bak. Jeg går på markedsføring på BI Stavanger, og dette semestret har jeg valgfaget Sosiale Medier. En av oppgavene våre er å blogge. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal blogge om enda, tror veien blir litt til mens jeg går 🙂 Men ser for meg en fin mix av hva som opptar meg i det daglige og skoleoppgavene. Litt av utfordringen er å få det til å bli så spennende at mange vil følge meg. Hadde ikke vært feil med mange som synes min blogg er spennende.

Så vi får se hva jeg har på hjertet selv utover høsten, dette blir spennende.

4 kommentarer om “Mitt første blogginnlegg

  1. God jentene:) Eli, du har også blogg sant? Forresten, jeg har IKKE glemt deg, skal ordne det du vet 🙂
    Lis Mona, kjenner du igjen kallenavnet?
    Trudelutt, glede meg til å følge deg 🙂

Legg igjen en kommentar

