Er det mer mellom himmel og jord enn vi tror ….?


Vært en meget begivenhits uke , positiv sådann. Må bare få lov å skryte litt av Lisa Williams Showet i Bjergsted denne uka. Dama er rett og slett fenomenal! Hvordan i alle verdens dager går det an å vite det hun «ser» ? Noen av  «lesingene» hennes var litt suspekte, og kunne vært tatt ut av løse lufta. Men , tilgjenngjeld var det noen meget sterke historier hun kom med til enkelte av deltagerene. Vi satt med tårer i øyekroken og klump i halsen . Det var sterke saker. Hvordan kan hun vite navnene på de som hun snakker med både på denne og på den andre siden? Spørsmålene er mange, og tvilen er både og. Men en ting er sikkert, den dama kan lage show, og jeg anbefaler alle som får sjangsen engang til å gå å se henne . Finnes det mer mellom himmel og jord enn vi tror ? Etter mitt syn, ja .

Ha en strålende helg, uansett vær og vind.

En kommentar om “Er det mer mellom himmel og jord enn vi tror ….?

  1. Jepp, du finn meg her: http://frydfroken.blogspot.com/

    Eg trur at det fins mykje mellom himmel og jord som me ikkje ser med det blotte auga, ikkje alle av oss i alle fall. Det er vel difor eg er ei superpysa i mørket og ikkje kan fordra kjellerar, for eg er redd for det eg ikkje kan sjå. No skal eg vera ultra tøff, min bedre halvdel er ute på dill, yngstemann er på weekendtur med ein kompis og eldstemann er lagt – og ho mor – ho skal i kjellaren og setta på tørketrommelen… SKUMMELT :S

    Eli 🙂

Legg igjen en kommentar

