Bilder jeg vil dele med dere


Det bor en bitteliten hobbyfotograf i meg, men jeg har ikke store utstyret. Alle bildene mine er tatt med kameraet på min Iphone 4.  Men det er morsomt uansett.

Prøver å fange inn følelsen jeg får av å se motivet «live», fange lyset og stemningen . Noen bilder blir bedre enn andre, men de bildene jeg er mest glad i kommer jeg til å dele med dere sånn innimellom 🙂 Vært kjekt med tilbakemeldinger på hva dere synes 🙂

De første bildene her er fra Sirdalen, en deilig høsthelg. Turisthyttene er ett helt supert tilbud, anbefaler de som ikke har prøvd å gå fra hytte til hytte noen gang å gjøre det. Det finnes turer for en hver smak. Stor, liten, ung og gammel. Jeg rett og slett elsker disse hyttene, og standaren er knallbra! Ikke er det mye folk heller, har ennå ikke opplevd å ikke få overnattingsplass. Også er det så sosialt! Møtt mange spennende mennesker på hyttene, og fått nye venner.

2 kommentarer om “Bilder jeg vil dele med dere

Legg igjen en kommentar

