Skal jeg anbefale en låt så må det bli denne!


Violet Road med Can You Hear The Morning Singing! Guttan er fra Kåfjord  i Nord-Troms, nabo kommunen til min hjemmekommune , Nordreisa . Videoen er spillt inn i Djupvik, men de utrolig vakre Lyngsalpan. Lytt, se og dans !

 

4 kommentarer om “Skal jeg anbefale en låt så må det bli denne!

  1. Eg ELSKER denne songen og denne videoen – den er så GLAD 🙂 Det er så nydelig natur og så mykje glede og engasjement i den at eg berre vert sittande og trampa takta med eit fjollete flir om munnen, hehe 🙂 Hadde faktisk tenkt å skriva eit innlegg om denne eg også, var Lene B. som tipsa meg om den forrige fredag.

    Klem Eli

  2. Den er laget av en gruppe lokale musikera fra «nabolaget» mitt:) Delte den på facen i sommer også, Lene likte den da:) De spilte den til og med på NRK Rogaland Lokalen her om dagen , var rett før høytalerene mine sprakk 😉 Trallalllaaaalllaaaaa….

Legg igjen en kommentar

