Elsker denne neglelakken…


Til dere som kjenner meg, vet dere jeg kan være i overkant forfengelig….Men du og du det er så viktig med litt glitter og glamour i en ellers så travel hverdag.

Fargene på neglene  varierer etter sesong,humør og anledning. Akkurat nå er jeg inne i en høstmodus hvor jeg bruker mye grå/blå/mørke klær. Da passet det seg med en grå neglelakk. Lurte litt på om jeg var litt for gammel til det, men det sto ikke noen alder på flaska så jeg lakket i vei.

Har lenge hatt OPI som ett favorittmerke, men nå har jeg oppdaget Deborah Lippmann…Så det er delt 1 plass 🙂 Falt pladask for fargen Marquee Moon, en koksgrå med glitter i 🙂 Neida, man blir aldri for gammel for litt glitter på neglene. Glitterkornene er akkurat passe store, så de passer både på forelesningsalen og på foreldremøte i 2A.

 

Her i Stavanger området vet jeg merket selges på La Famiglia på Straen senteret (http://www.bohemia-shop.blogspot.com) Og på Bohemia i Solakrossen (http://www.bohemia-shop.blogspot.com) .

Likte spesiellt godt de store glitterkornene. Mulig jeg må investere i en til farge også…kanskje mørke lilla? Eller marine? Eller begge?

Lakk i vei jenter !

4 kommentarer om “Elsker denne neglelakken…

Legg igjen en kommentar

