– Løv tea


Ingenting er som en herlig kopp te, spesielt nå som høsten uler rundt huset.

I sist utgave av Kamille leste jeg om en organisk fransk te, som var inspirert av skandinavisk design. Teen heter Løv, og har bilde av en enkel liten fugel på pakkene sine. Kamille skriver at teen ikke selges her i Norge. Jaja tenkte jeg…spennende så det uansett ut.

Helt tilfeldig var jeg og lillebror på Amfi Madla her tidligere i uka, og gjett hva vi fant! Jooo! Vi fant en helt ny tebutikk med masse spennende nips og te og allslags ting man må ha. OG de solge Løv Tea! Måtte jo så klart kjøpe med en smaksprøve…. Boksene til Løv Tea er super kule, de kommer i masse spennende farger, og er perfekte som dekor på kjøkkenbenken! Gleder meg til å prøve flere smaker.

Så nå sitter jeg her, og nyter min nye favoritt te og nyeste utgave av Gatemagasinet Asfalt 🙂 Og kjenner hvor deilig det er når freden og roen har senket seg i heimen. Mmmm….nyt!

Gleder meg til å lese Asfalt.
– Nyt !

 

