– White Dog øl fra Lervig


Og jeg som trodde jeg ikke likte øl… Ihvertfall ikke hveteøl. Men nå vet jeg at jeg gjør så.

For ett par uker siden hadde vi en gjesteforeleser i faget markedskommunikasjon, som pratet om hvordan Lervig jobber med synergi og konsistens i markedsføringen sin. Det var en utrolig spennende forelesning, og av alle ting en mandags morgen så ble jeg øltørst!! -Vet ikke om det var inspirasjonsmålet;)

Så da sjangsen ba seg her for noen dager siden til å smake på Lervig sin White Dog, takket jeg ja.

Ble så positivt overrasket!

Ikke bare er etiketten kul, en ekte iddis fra gamle sardinbokser. Men ølet var så godt! Det er ikke noe som er så kjekt som å bli positivt overrasket 🙂

White Dog

Er nok ikke siste gangen dette ølet blir servert….-må bare finne ut hvilke butikker som selger det. Og få eksamenstiden overstått.

Legg igjen en kommentar

