– Ikke lenge til jul nå !


Begynner å bli en stund siden jeg har hatt tid til å sette meg ned, og kose meg med litt blogging. Det har vært travle tider med eksamener og oppgaveinnleveringer og det som hører med til studentlivet i disse dager.

Det er ikke alltid like lett å finne motivasjonen og roen til å sitte ned å skrive, lese og konsentrere seg. Er jo så mye annet som frister innimellom. Selvdisiplinen får brynt seg skikkelig for å si det sånn!

Men innimellom må jeg bare ta en pause, og jeg tror det er sunt for kropp og sjel å gjøre noe annet.

Så for å ha noe pent å se på mens jeg leser, har jeg pyntet litt opp i stua. Fant noen bjørkekvister som jeg sprayet med sølvlakk, satte de i en fin vase jeg fikk hos en  god venninne til en bursdag, pyntet «kvasten» med en liten lys lenke fra IKEA og vips! – Så hadde jeg verdens koseligste lille minitre i stua! Så lite jobb og så flott resultat! Neste steg er å pynte herligeheten med bitte små julepynter. Har noen skjønne små fulger med klipps på, og noen røde sopper jeg har laget selv. Gleder meg til å få tiden til å gjøre det. Tror det blir meget bra.

Er så fint å sitte mer kjøkkenbordet i adventstia å les, og se på dette lille lysglimet.

Lys i mørket
Lys i mørket

Har også stæsja opp sofaen med ett knall kult pute trekk ,med det engelske flagg. En super koselig London gave, kjøpt på Portobello marked. En av de store trendene for 2012 er nemlig flagg. Flagg på klær, puter, vesker og alt det fantasien måtte komme på. Så nå er sofaen klar for 2012 😉

Flagg er inn
Flagg i vei

MÅ bare få lov å anbefale en julecd mens jeg er i gang. Her om dagen kjøpte vi Kronprinsparet som julecd, «Vi tenner våre lykter». Åhh den er bare såå fin! Herlig sammensatt julemusikk, blir i så godt humør av den. Setter virkelig pris på god julemusikk. Denne cd´n blir nok mye spillt i disse dager. All ære til Kronprinsparet og fondet deres. Håper det hjelper de som trenger.

-Vi tenner våre lykter
-Vi tenner våre lykter

 

Legg igjen en kommentar

